آيا كنكور آسان است ؟ آشنايي با عارف ربيعيان

۴۳ بازديد

آيا كنكور آسان است ؟

در زندگي انسان، هميشه چالش هايي وجود دارد كه انسان ميتواند در آن موفق شود و يا شكست بخورد. بعضي از اين چالش ها، ميتواند در صورت موفقيت آميز بودن آن، مسير زندگي ما را عوض كند. يكي از اين چالش هاي مهم و تاثير گذار بر ادامه مسير زندگي، كنكور است. سالانه صدها هزار دانش آموز، خود را  آماده مي كنند تا چالش كنكور رو به بهترين نحو به پايان برسانند.

كنكور آسان است توانسته با جمع آوري بهترين كادر آموزشي و مشاوره اي به دانش آموزان خود در اين مسير كمك كند. استاد عارف ربيعيان، از استادان بزرگ شيمي است كه توانسته است بهترين دي وي دي هاي آموزشي در درس شيمي را در موسسه كنكور آسان است ، به دانش آموزان عرضه كند. در ادامه متن به بررسي اين موسسه و اين استاد بزرگ شيمي مي پردازيم.  

 



 آشنايي با موسسه كنكور آسان است
امروزه، كنكور يكي از دغدغه هاي بچه هاي نوجوان است كه ميخواهند اين چالش را به بهترين نحو به پايان برسانند. در اين مسير پر پيچ و خم، موسساتي هستند كه به دانش آموزان در موفق در مسير كنكور، كمك ميكنند. يكي از اين موسسات  كه كادر و تيمي قوي و باتجربه دارند، موسسه كنكور آسان است، است. اين موسسه، با داشتن كادري مجرب و با تجربه در زمينه كنكور، مي تواند به دانش آموزان، در هر سطح علمي، امكانات و خدماتي فوق العاده اي ارائه دهند كه در صورت استفاده درست دانش آموزان از امكانات موسسه، ميتوانند به بهترين نتيجه در كنكور سراسري برسند. اين موسسه ، سالانه تعداد بيشماري از رتبه هاي 3 رقمي، 2 رقمي و تك رقمي را در كنكور سراسري، توسط دانش آموزان خود، كسب كرده است.

اين موسسه، از سال 1373، شروع به كار كرده است و بعد از حدود 27 سال فعاليت در زمينه كنكور، توانسته است بهترين امكانات و خدمات خود را به دانش آموزان ارائه بدهند.

همچنين طرحهاي مشاوره اي اين موسسه به شرح زير ميباشد:

  1. طرح رتبه گردون
  2. طرح نخبگان
  3. طرح طلايي
  4. طرح جهش                                                         


c3_ut7r.jpg


 

آشنايي با انتشارات گيلنا
در مسير كنكور، انتشاراتي و موسساتي وجود دارد كه به چاپ و عرضه كتاب هاي كنكوري در همه دروس، مي پردازد. يكي از بهترين انتشارات در زمينه كنكور كه توانسته است براي اولين بار، مجوز پخش ديجيتال را از وزارت ارشاد اسلامي بگيرد، انتشارات گيلنا است.

انتشارات گيلنا توانسته است امكانات فوق العاده اي به دانش آموزان ارائه بدهد و با ارائه دي وي دي هاي آموزشي، توانسته از موفق ترين و بهترين موسسات آموزشي باشد. از ويژگي هاي مهم اين دي وي دي هاي آموزشي ميتوان به موارد زير اشاره كرد :

  • آموزش گام به گام همه ي دروس
  • بالا بردن فن تست زني
  • كامل بودن در ارائه دروس
  • قيمت مناسب براي همه ي مردم

 

 

بايد به ياد داشته باشيم، زياد خواندن در زمينه كنكور، نشان موفقيت حتمي در كنكور نيست، در كنكور سراسري كسي موفق است كه مسير كنكور را، به بهترين نحو گذرانده است، مسيري كه ميتواند با كمك افراد با تجربه، به بهترين نحو به پايان رسد. يكي از موسسات مهم كه توانسته است با جمع آوري بهترين افراد با تجربه در زمينه كنكور، به دانش آموزان در موفق در كنكور كمك كند، انتشارات گيلنا است. با اين انتشارات، استرس خود را براي كنكور، كم كرده و خود را يك پله به موفقيت نزديك تر كنيد.

آشنايي با استاد عارف ربيعيان
يكي از دروس مهم كنكور سراسري در دو رشته ي پر متقاضي تجربي و رياضي، درس شيمي است. اين درس از تاثير گذارترين درس ها در كسب رتبه و نتايج در كنكور سراسري است. عارف ربيعيان توانسته است كه با ارائه  دي وي دي هاي آموزشي، به موفق شدن در اين درس به دانش آموزان كمك برساند.

 اموزش از پايه و آموزش گام به گام در درس شيمي توسط استاد عارف ربيعيان، باعث شده كه اين فيلم هاي آموزشي براي همه متقاضيان كنكور تجربي و رياضي، با هر سطح علمي، مناسب باشد. استاد عارف ربيعيان، با ارائه نكات تست زني مهم و نكات ريز و مهم در درس شيمي، توانسته است كه به دانش آموزان خود مهارت تست زني را ياد داده و دانش آموزان آن، در مسائل تستي، كمترين مشكلات را داشته باشند و اين مدل سوالات را به بهترين نحو، حل كنند. اين استاد بزرگ، در موسسه كنكور آسان است، به دانش آموزان خود در دو نظام جديد وقديم، درس ميدهد.   

 

                                                
حرف پاياني
كنكور، يكي از چالش هاي زندگي هر دانش آموزي است كه آرزو دارد اين چالش را، به بهترين نحو پشت سر بگذارد. موسسه كنكور آسان است ( انتشارات گيلنا ) از موسسات آموزشي هستند كه مي توانند به دانش آموزان كمك تاثيرگذاري در زمينه كنكور، بكنند. استاد عارف ربيعيان، يكي از بزرگترين اساتيد درس شيمي است كه ميتوانيد با گرفتن آموزش و تهيه دي وي دي ها آموزشي اين استاد بزرگ، در درس شيمي در كنكور هاي تجربي و رياضي، به بهترين نتيجه برسيد. موسسه كنكور آسان است، توانسته است با جمع كردن بهترين استاد ها و كامل ترين منبع هاي درسي، يكي از بهترين موسسه هاي آموزشي باشد. دانش آموزان ميتوانند با كمك گرفتن از اين موسسه ، خود را يك پله به موفقيت در كنكور سراسري، نزديك تر كنند.

جهت ارتباط با اين موسسه ميتوانيد با شماره هاي 09121003198 و يا 02122130931 تماس گرفته و يا به سايت رتبه گردون https://www.rotbegardon.com مراجعه نماييد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.